מראדונה : אדם מזל עקרב (26 תמונות : ואולי זאת הסיבה שהוא זכה להרבה אוהדים .

אתם מוזמנים לצפות בכמה מהמהלכים והשערים המרהיבים ביותר שלו. בצד השערוריות, ההסתבכויות והפה הגדול, מראדונה היה כדורגלן שגדל בשכונת עוני שזכה לעסוק במה שהוא אוהב. מראדונה לא היה טלית שכולה תכלת. מראדונה ונבחרת ארגנטינה, אלופי עולם מכהנים, על הדשא של אצטדיון רמת גן במשחק הכנה מול נבחרת ישראל לקראת מונדיאל 90' מתוך כתבת . ואולי זאת הסיבה שהוא זכה להרבה אוהדים .

כשאבא שלי היה צעיר, הברזילאים היו בשיאם, זכו בשלושה גביעי עולם. א×
א×"ם מזל עקר×' (26 תמונות from dress-fr.techinfus.com
כילד גדלתי על נבחרת ברזיל. אבא סיפר לי סיפורים על הג'וגו בוניטו, . השחקן הטוב בעולם סוף סוף הפך לבלאוגרנה. דייגו ארמנדו מראדונה נחשב בעיני רבים לאחד משחקני הכדורגל הגדולים בכל הזמנים. מדי ארגנטינה היו אמנם תכלת לבן, אך חייו היו מלאים בעננים כהים, שכל עוד יכולתו על המגרש איפשרה לו לחפות עליהם . מראדונה השאיר אחריו שורה ארוכה של גולים מפוארים וביצועי מופת במגרש הכדורגל. בצד השערוריות, ההסתבכויות והפה הגדול, מראדונה היה כדורגלן שגדל בשכונת עוני שזכה לעסוק במה שהוא אוהב. מראדונה, שרק לפני שבועות ספורים חגג יום הולדת 60, נולד בלנוס אך גדל בוויז'ה פיוריטו, פרוור עני בחלקה הדרומי של בואנוס־איירס, בירת ארגנטינה.

מראדונה לא היה טלית שכולה תכלת.

דייגו ארמנדו מראדונה נחשב בעיני רבים לאחד משחקני הכדורגל הגדולים בכל הזמנים. אבא סיפר לי סיפורים על הג'וגו בוניטו, . כילד גדלתי על נבחרת ברזיל. אתם מוזמנים לצפות בכמה מהמהלכים והשערים המרהיבים ביותר שלו. השחקן הטוב בעולם סוף סוף הפך לבלאוגרנה. מדי ארגנטינה היו אמנם תכלת לבן, אך חייו היו מלאים בעננים כהים, שכל עוד יכולתו על המגרש איפשרה לו לחפות עליהם . מראדונה לא היה טלית שכולה תכלת. אומרים שמה שחסר למסי בכדי להיות מראדונה זו זכיה במונדיאל. בצד השערוריות, ההסתבכויות והפה הגדול, מראדונה היה כדורגלן שגדל בשכונת עוני שזכה לעסוק במה שהוא אוהב. ואולי זאת הסיבה שהוא זכה להרבה אוהדים . כשאבא שלי היה צעיר, הברזילאים היו בשיאם, זכו בשלושה גביעי עולם. מראדונה ונבחרת ארגנטינה, אלופי עולם מכהנים, על הדשא של אצטדיון רמת גן במשחק הכנה מול נבחרת ישראל לקראת מונדיאל 90' מתוך כתבת . מראדונה, שרק לפני שבועות ספורים חגג יום הולדת 60, נולד בלנוס אך גדל בוויז'ה פיוריטו, פרוור עני בחלקה הדרומי של בואנוס־איירס, בירת ארגנטינה.

ארונו של מראדונה יוצב בבניין של נשיא ארגנטינה ומסע הלוויה יצא משם. זה נכון שמראדונה לקח על הגב נבחרת ארגנטינאית (פחות גרועה ממה שנהוג לזכור) לזכייה . ואולי זאת הסיבה שהוא זכה להרבה אוהדים . כשאבא שלי היה צעיר, הברזילאים היו בשיאם, זכו בשלושה גביעי עולם. אומרים שמה שחסר למסי בכדי להיות מראדונה זו זכיה במונדיאל.

ואולי זאת הסיבה שהוא זכה להרבה אוהדים . מ×'ראיינט, ×
מ×'ראיינט, ×"רך ×"קורונ×" וע×" from images1.ynet.co.il
דייגו ארמנדו מראדונה נחשב בעיני רבים לאחד משחקני הכדורגל הגדולים בכל הזמנים. מראדונה ונבחרת ארגנטינה, אלופי עולם מכהנים, על הדשא של אצטדיון רמת גן במשחק הכנה מול נבחרת ישראל לקראת מונדיאל 90' מתוך כתבת . ואולי זאת הסיבה שהוא זכה להרבה אוהדים . אבא סיפר לי סיפורים על הג'וגו בוניטו, . מראדונה השאיר אחריו שורה ארוכה של גולים מפוארים וביצועי מופת במגרש הכדורגל. השחקן הטוב בעולם סוף סוף הפך לבלאוגרנה. מדי ארגנטינה היו אמנם תכלת לבן, אך חייו היו מלאים בעננים כהים, שכל עוד יכולתו על המגרש איפשרה לו לחפות עליהם . כילד גדלתי על נבחרת ברזיל.

אתם מוזמנים לצפות בכמה מהמהלכים והשערים המרהיבים ביותר שלו.

ארונו של מראדונה יוצב בבניין של נשיא ארגנטינה ומסע הלוויה יצא משם. אומרים שמה שחסר למסי בכדי להיות מראדונה זו זכיה במונדיאל. מדי ארגנטינה היו אמנם תכלת לבן, אך חייו היו מלאים בעננים כהים, שכל עוד יכולתו על המגרש איפשרה לו לחפות עליהם . מראדונה ונבחרת ארגנטינה, אלופי עולם מכהנים, על הדשא של אצטדיון רמת גן במשחק הכנה מול נבחרת ישראל לקראת מונדיאל 90' מתוך כתבת . מראדונה לא היה טלית שכולה תכלת. בצד השערוריות, ההסתבכויות והפה הגדול, מראדונה היה כדורגלן שגדל בשכונת עוני שזכה לעסוק במה שהוא אוהב. כילד גדלתי על נבחרת ברזיל. מראדונה השאיר אחריו שורה ארוכה של גולים מפוארים וביצועי מופת במגרש הכדורגל. ואולי זאת הסיבה שהוא זכה להרבה אוהדים . אבא סיפר לי סיפורים על הג'וגו בוניטו, . מראדונה, שרק לפני שבועות ספורים חגג יום הולדת 60, נולד בלנוס אך גדל בוויז'ה פיוריטו, פרוור עני בחלקה הדרומי של בואנוס־איירס, בירת ארגנטינה. דייגו ארמנדו מראדונה נחשב בעיני רבים לאחד משחקני הכדורגל הגדולים בכל הזמנים. השחקן הטוב בעולם סוף סוף הפך לבלאוגרנה.

דייגו ארמנדו מראדונה נחשב בעיני רבים לאחד משחקני הכדורגל הגדולים בכל הזמנים. זה נכון שמראדונה לקח על הגב נבחרת ארגנטינאית (פחות גרועה ממה שנהוג לזכור) לזכייה . מראדונה השאיר אחריו שורה ארוכה של גולים מפוארים וביצועי מופת במגרש הכדורגל. כשאבא שלי היה צעיר, הברזילאים היו בשיאם, זכו בשלושה גביעי עולם. מראדונה לא היה טלית שכולה תכלת.

מראדונה השאיר אחריו שורה ארוכה של גולים מפוארים וביצועי מופת במגרש הכדורגל. ראיון | ×
ראיון | ×"ניאל ×'ריילו×'סקי נפר×" from ynet-images1.yit.co.il
כשאבא שלי היה צעיר, הברזילאים היו בשיאם, זכו בשלושה גביעי עולם. מראדונה השאיר אחריו שורה ארוכה של גולים מפוארים וביצועי מופת במגרש הכדורגל. אומרים שמה שחסר למסי בכדי להיות מראדונה זו זכיה במונדיאל. מראדונה לא היה טלית שכולה תכלת. השחקן הטוב בעולם סוף סוף הפך לבלאוגרנה. מראדונה ונבחרת ארגנטינה, אלופי עולם מכהנים, על הדשא של אצטדיון רמת גן במשחק הכנה מול נבחרת ישראל לקראת מונדיאל 90' מתוך כתבת . כילד גדלתי על נבחרת ברזיל. ארונו של מראדונה יוצב בבניין של נשיא ארגנטינה ומסע הלוויה יצא משם.

השחקן הטוב בעולם סוף סוף הפך לבלאוגרנה.

אתם מוזמנים לצפות בכמה מהמהלכים והשערים המרהיבים ביותר שלו. ואולי זאת הסיבה שהוא זכה להרבה אוהדים . דייגו ארמנדו מראדונה נחשב בעיני רבים לאחד משחקני הכדורגל הגדולים בכל הזמנים. מדי ארגנטינה היו אמנם תכלת לבן, אך חייו היו מלאים בעננים כהים, שכל עוד יכולתו על המגרש איפשרה לו לחפות עליהם . מראדונה ונבחרת ארגנטינה, אלופי עולם מכהנים, על הדשא של אצטדיון רמת גן במשחק הכנה מול נבחרת ישראל לקראת מונדיאל 90' מתוך כתבת . השחקן הטוב בעולם סוף סוף הפך לבלאוגרנה. זה נכון שמראדונה לקח על הגב נבחרת ארגנטינאית (פחות גרועה ממה שנהוג לזכור) לזכייה . כשאבא שלי היה צעיר, הברזילאים היו בשיאם, זכו בשלושה גביעי עולם. כילד גדלתי על נבחרת ברזיל. מראדונה השאיר אחריו שורה ארוכה של גולים מפוארים וביצועי מופת במגרש הכדורגל. אומרים שמה שחסר למסי בכדי להיות מראדונה זו זכיה במונדיאל. מראדונה לא היה טלית שכולה תכלת. אבא סיפר לי סיפורים על הג'וגו בוניטו, .

מראדונה : א×"ם מזל עקר×' (26 תמונות : ואולי זאת הסיבה שהוא זכה להרבה אוהדים .. ארונו של מראדונה יוצב בבניין של נשיא ארגנטינה ומסע הלוויה יצא משם. אבא סיפר לי סיפורים על הג'וגו בוניטו, . מראדונה לא היה טלית שכולה תכלת. מדי ארגנטינה היו אמנם תכלת לבן, אך חייו היו מלאים בעננים כהים, שכל עוד יכולתו על המגרש איפשרה לו לחפות עליהם . מראדונה השאיר אחריו שורה ארוכה של גולים מפוארים וביצועי מופת במגרש הכדורגל.